måndag 11 maj 2009

Everyone loves PENISBEAR!!


Denna goda påg ville pracka på mig
"Möllevångsknappen" vid åtminstone 3 olika
tillfällen, fastän jag tackade nä och sa att jag
står också här och säljer. Envishet är en dygd
vilket han ska ha credits för. Han kom tillbaka
senare igen och beundrade mitt "Penisbear
chewing gum".

Peter - Det kostar 20kr men eftersom du är
minderårig så kan du få det för 10kr

Påg - woow!
Peter - Och får jag ta ett foto på dig och lägga
upp det på min hemsida så får du
det gratis, deal?

Påg - Ja klart!

This evil boy wanted to SELL me "Möllevången Button" on
at least 3 different occasions, I said of course "no thanks"
and told him that I also was there to sell my stuff.
Stubbornness is a virtue, which he should have big credits for.
He came back later again, and admired my "Penis Bear chewing gum."

Peter - It costs 20kr but because you are underaged, you can get it for 10kr
evil boy - woow!
Peter - And If I can take a photo of you and put it up on my homepage,you'll
get it for free, deal?
evil boy - Yeah of course!!

( The boys real name is totally different to
protect him from weird people:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar